Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Շարունակ պտտում է խաբեության չարխը

Շարունակ պտտում է խաբեության չարխը
18.04.2024 | 13:21

Մարդկանց խելք չի կարելի սովորեցնել, խելքը կամ լինում է, կամ՝ ոչ։ Ո՞նց կարելի է քեզ 100 անգամ խաբածի հերթական ստին հավատալ, որովհետև այդ սուտը ականջահաճո է, ցանկալի։ Մեծ ստախոսը լավ գիտի, որ մարդկանց մեծամասնությունը իրականությունն ընկալում է ոչ թե փաստերի համադրման, տրամաբանական վերլուծության, այլ՝ հույզերի, հոգեբանական կարծրատիպերի միջոցով։ Նա շարունակ պտտում է խաբեության չարխը ու դեռ այնքան է պտտելու, քանի դեռ ստերին հավատացողներ կան։ Հավին մի քանի անգամ խաբում ես ու կուտ չես տալիս, էլ չի խաբվում կեղծ կտով, իսկ հազարավոր մարդիկ ամեն օր կեղծ կտեր են ուտում։ Հիմա դրանցից ո՞վ է ավելի հավ։

Ոսկան Սարգսյան

Դիտվել է՝ 1101

Մեկնաբանություններ